Katalogi dla klientów

Praktycznie co roku uczęszczam na to samo wydarzenie targowe, które przyciąga tłumy potencjalnie zainteresowanych klientów. Mój szef z roku na rok wymyśla coraz to nowsze narzędzia marketingowe, które możemy wykorzystywać podczas takich wydarzeń, aby być jak najlepiej widocznym i wyróżniać się spośród konkurencji.

Rola katalogów na targach

druk katalogów krakówOstatnio przyszedł do naszego działu marketingowego i powiedział, że potrzebne będą w tym roku katalogi reklamowe, w których zawrzemy wszystkie najważniejsze informacje na temat działalności naszej firmy, aby klient mógł się z nimi spokojnie zapoznać podczas wydarzenia. Skład katalogu to bardzo angażująca rzecz, która pochłonęła nas dużo czasu, a nasz dział marketingowy pracował na pełnych obrotach, aby zaprojektować ładny katalog, który w rękach klientów będzie atrakcyjnym narzędziem do ich pozyskania. Druk katalogów kraków to była kolejna kwestia, na którą chcieliśmy się zdecydować z tego względu, że potrzebowaliśmy kilkanaście rodzajów katalogów. Różniły się od siebie treścią, a także papierem, na którym jest nadrukowana treść, dlatego też potrzebowaliśmy wybrać jakiś większy zakład poligraficzny, czyli drukarnię, która posiada duże doświadczenie w katalogach i na pewno zaproponuje nam atrakcyjne warunki. Znaleźliśmy nawet drukarnię działającą w mieście, w którym odbywać się będzie wydarzenie, na które jedziemy, dzięki czemu od razu zamówiliśmy druk gotowych materiałów. Odbierzemy je tego samego dnia, w którym odbywać się będą targi wystawiennicze.

Aby dobrze zaplanować druk katalogów trzeba dokładnie przejrzeć harmonogram prac drukarni, a najlepiej skontaktować się z jej pracownikiem, aby podpowiedział nam, jakie terminy w ogóle są możliwe. Często drukarnie mają tak dużo zleceń, że mogą nie być w stanie zrealizować naszego projektu z dnia na dzień. To też trzeba kontaktować się z drukarnią z odpowiednim wyprzedzeniem.