Bardzo podobały nam się wakacje w Karpaczu

Ostatnie wakacje spędziliśmy z żoną i synkiem zupełnie inaczej niż wszystkie poprzednie. Wakacyjne planu musieli pozmieniać chyba wszyscy Ci, którzy chcieli spędzić urlop za granicą. Z przyczyn spowodowanych koronawirusem nie można było spędzić wakacji jak zawsze. Dlatego właśnie nasza rodzina w tym roku wybrała się do Karpacza.

Zarezerwowaliśmy na tydzień apartament w Karpaczu

noclegi karpacz apartamentyChociaż wakacje za granicą zaplanowane mieliśmy już dawno temu to musieliśmy przez koronawirusa wszystko odwołać. Na szczęście biuro podróży zgodziło nam się zwrócić zapłaconą za wakacje zaliczkę. W czasie narodowej kwarantanny zupełnie nie wiedzieliśmy co począć w kwestii wakacji. Kiedy wszystko się uspokoiło to postanowiłem znaleźć jakieś ciekawe możliwości spędzenia wakacji w kraju. I w ten sposób zarezerwowałem noclegi Karpacz apartamenty spodobały nam się w tej kwestii najbardziej. Udało się nawet zarezerwować waki komfortowo wyposażony apartament na cały tydzień. Taki sposób na nocleg dobrze wpisywał się w tą całą konieczność zachowania społecznego dystansu i izolacji. Dla nas to też było istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa. Zaliczkując apartament otrzymaliśmy zapewnienie od jego właścicieli, że po każdym pobycie przeprowadzana jest jego dokładna dezynfekcja. W dzisiejszych czasach jest to chyba nawet wymagane przepisami odnoszącymi się do turystyki. W każdym razie wakacje w Karpaczu były naprawdę udane.

Muszę teraz przyznać, że bardzo się cieszę, że mogliśmy spędzić bezpieczne wakacje w kraju. Co roku lataliśmy samolotem gdzieś daleko, a podróż trwała wiele godzin. A do Karpacza zajechaliśmy w cztery godziny. Nasz synek nie zmęczył się podróżą, a na miejscu okazało się, że wynajęliśmy naprawdę pięknie urządzone mieszkanie. Była w nim świetnie wyposażona kuchnia, na czym bardzo nam zależało.